Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το άστρο του Δαυίδ



Με αφορμή τα γεγονότα στην Καβάλανα σημειώσουμε εδώ μερικά μόνο για το θέμα.... με την ελπίδα η ανθρωπότητα να πάψει να ματώνει εξαιτίας της θρησκευτικής πίστης. 

Το άστρο του Δαυίδ είναι και δικό μας άστρο. Ο Δαυίδ είναι και δικό μας ιερό πρόσωπο. Ας μην ξεχνάμε ότι κόσμημα και καρδιά του Ψαλτηρίου είναι οι Ψαλμοί του και εμείς τον αποκαλούμε Προφήτη και Βασιλέα Δαβίδ. 
Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ο Ιησούς ανέτειλε ως άστρο εξ Ιακώβ και αυτό αποτυπώνεται στο Βιβλίο των Αριθμών 27:17 και φυσικά ας μην ξεχνάμε ότι για μας τους Χριστιανούς από το "σπέρμα" του Δαυίδ κατάγεται σαρκικά ο Χριστός αφού η Παναγία ανήκει στην γενιά του και η Βασιλεία του Χριστού άρα και της γενιάς του Δαυίδ περιγράφεται ως αιώνια στον 88ο Ψαλμό (ὤμοσα Δαυΐδ τῷ δούλῳ μου· ἕως τοῦ αἰῶνος ἑτοιμάσω τὸ σπέρμα σου καὶ οἰκοδομήσω εἰς γενεὰν καὶ γενεὰν τὸν θρόνον σου) αλλά και στο Κατά Λουκάν ευαγγέλιο, 1, 31-33.... τα υπόλοιπα φοβικά και δεισιδαιμονικά αλλά και απαράδεκτα προσβάλουν την ιστορική μνήμη και το δικαίωμα καθενός στην πίστη του. 


ΥΓ Φυσικά το άστρο του Δαυίδ δεν είναι 5 άλφα αλλά "6 άλφα" αν θέλετε να το πάτε και εκεί.... για την ακρίβεια είναι δύο Δ το ένα προς τα πάνω προς τον πνευματικό κόσμο και το άλλο προς τα κάτω προς τον υλικό κόσμο ή ο συμβολισμός με τρίγωνο των δύο γραμμάτων αρχικού και τελικού του ονόματος Δαυίδ στα Εβραϊκά  דָּוִד 

.... αυτά και τω Θεώ δόξα.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γενεές δεκατέσσερεις ή τι γυρεύουν μερικές πόρνες και μοιχαλίδες στην γενεαλογία του Ιησού;

Γιατί στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου αναφέρονται ανάμεσα σε τόσους άνδρες και τέσσερεις προγόνισσες του Ιησού; Υπάρχει κάτι που «δεν πάει καλά» με εκείνες; Μήπως κάτι θέλει να μας πει ο Ευαγγελιστής και βεβαίως η Εκκλησία που επέλεξε να διαβάζεται αυτό το απόσπασμα μια Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα; Την Κυριακή προ των Χριστουγέννων η Εκκλησία τιμά τους άγιους προπάτορες, την γενεαλογία του Χριστού. Από Αδάμ την διαβάζουμε στον Λουκά και από Αβραάμ στον Ματθαίο. Το Ευαγγέλιο του Λουκά ξεκινά από τον Ιωσήφ τον μνηστήρα της Μαρίας, αναφερόμενο στις γεννήσεις: «Καὶ αὐτὸς ἦν ὁ Ἰησοῦς ὡσεὶ ἐτῶν τριάκοντα ἀρχόμενος, ὤν, ὡς ἐνομίζετο, υἱὸς Ἰωσήφ, τοῦ Ἡλί» [1] και του του Ματθαίου από τον Αβραάμ: «Βίβλος γενέσεως Ἰησοῦ Χριστοῦ, υἱοῦ Δαυΐδ, υἱοῦ Ἀβραάμ». [2] Στόχος βεβαίως των Ευαγγελιστών, οι οποίοι πρώτα απευθύνουν τα κείμενά τους στις κοινότητες των εξ Ιουδαίων Χριστιανών, είναι να πείσουν ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο αναμενόμενος Μεσσίας και ότι στο πρόσωπό Του εκπληρώνονται οι προφητείες τη...

Διάλογος Θεολογίας και Κοινωνίας, εκδήλωση με τον Βασίλη Καραποστόλη στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας του ΕΚΠΑ

Το Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας, του οποίου είμαι περήφανη απόφοιτη, τα τελευταία χρόνια κάνει σοβαρότατα βήματα στην συνάντηση και τον διάλογο Θεολογίας και Κοινωνίας, ένα από αυτά είναι και η εκδήλωση της Πέμπτης 5 Δεκεμβρίου, με καλεσμένο τον Βασίλη Καραποστόλη, Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Ε.Κ.Π.Α.και συγγραφέα. . Με αφορμή το βιβλίο του: Μούσες εναντίον Σειρήνων, Ο γόνιμος άνθρωπος σ' έναν άγονο κόσμο, ο συ γγραφέας συζητά με τους φοιτητές αλλά και όλους επιθυμούν να προσέλθουν, μιας και οι εκδηλώσεις του Τμήματος είναι ανοικτές στο κοινό. . Θέμα της συζήτησης:«Η αεργία και η δημιουργικότητα στους νέους. Μία κριτική εξέταση του σύγχρονου βίου». "Δεν γνωρίζω εάν εσύ που κρατάς στα χέρια σου αυτό το βιβλίο ένιωσες, κάποτε, πως δεν χρησιµεύεις σε τίποτα, ενώ θα µπορούσες. Σου έρχεται να κραυγάσεις πως δεν σου αξίζει να χαραµίζεσαι, το αναβάλλεις όµως, καθώς µαντεύεις πως γι’ αυτή σου την έκρηξη θα ...